Őrségi parasztházunk

Az ŐRSÉG - a tájegység, amely örökre rabul ejtette a szívünket. Kercaszomor, közelebbről Szomoróc, amelyet most már szűkebb hazánként emlegethetünk.


Az ŐRSÉG... nem is oly rég még azt sem tudtam, hogy merre keressem a térképen. Miután 2007. decemberében ezen a vidéken töltöttünk 3 napot, azóta szinte megállt az idő. Végérvényesen és visszavonhatatlanul beleszerettünk a férjemmel együtt ebbe a vidékbe, s a megoldást kerestük arra, hogy mily módon csempészhetnénk mindennapjaink gondolatába e csodálatos helyet...


Web-napló egy 110 éves parasztház felújításának margójára...

KÁLYHÁS

Cserépkálya, kandalló, kemence(beltéri-kültéri, búbos), kerti sütőalkalmatosságok szakszerű építése, karbantartása garanciával. Cserépkályha elbontása sitt elszállítással. +3630 6929649 e-mail: cskalyha@gmail.com

Képeink

Kedvenc oldalaim

* Kercaszomor
a helyi Önkormányzat hivatalos oldala
* Verolitta Vendégház
az igényes, falusi turizmus
* Őrség.lap.hu
minden, ami az Őrséggel kapcsolatos
* Hétrét Együttes
* Neil Young Sétány
ha szereted az igényes és jó zenét
* Őrségi ingatlanközvetítés, értékbecslés
a mi házunk lelőhelye (is)
* Őrségi Teleház
információk, rendezvények, programok, szálláshelyek
* Őrségi fotók
Kelemen Gábor fotográfus képei
* Őrségi kerámiák
Csótár Rezső népi iparművész, szentgyörgyvölgyi fazekasmester
* Ferencz-porta
bemutató gazdaság, bioporta és szálláshely Szalafőn
* Őrvidék
hasznos információk az őrség tájegységeiről
* Tönköly-porta
Soós Ferenc kercaszomori ökogazda által készített vegetáriánus ételek, hajdínás-étkek, tönköly-párnák
* Bognár Étterem és a Zala Parti Betérő Pizzéria
a környék legfinomabb hajdínás vargányalevese, őrségi specialitásai, magyaros ételei és pizzái
* Térkép
ahol megtalálhatsz bennünket

Kapcsolat

Utolsó kommentek

  • annavoice: Kedves annamarie! Vályogházzal és parasztházakkal kapcsolatosan barangoltam a neten, amikor ráleltem az „Egy vályogház naplója képekben” című blogr... (2013.07.05. 02:14) Költözködünk...
  • fűrészpor: Már azt hittem, hogy vége a blognak. :) Pár hónapja olvastam bele és most kíváncsiságból ide néztem, de már megyek is a blogspotra. :) (2009.12.10. 11:39) Költözködünk...
  • Kaga: @Péterbácsi: Jaja, vagy a blogter is. Esetleg freeblog, de ott a világon mindent megszabnak... (2009.10.30. 14:49) Költözködünk...
  • accipiter: Az egyik barátnőm családja is gondolt egyet és felújították az örökölt kúriát és le is költöztek Kazárra. :) Egyedül dórinak hiányzik Pest a család ... (2009.09.24. 14:51) A felújítás is halad...
  • Péterbácsi: Jól döntöttél a blogspot egy kiváló lehetőség! (2009.08.18. 07:13) Költözködünk...
  • Utolsó 20

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Költözködünk...

2009.08.17. 09:20 - annamarie

... no még nem az Őrségbe (sajnos), csak ide: http://orsegiparaszthazunk.blogspot.com oldalra. Nehéz szülés volt, de sikerült megszületnie az elhatározásnak. Már április óta fontolgattam magamban a gondolatot, hisz ott annyira színesebb, és kezelhetőbb a felület. Itt egyre-másra elvesztek a beírásaim, egy-egy posztot volt, hogy kétszer is be kellett írnom, mert kis idő múlva örökösen kiléptetett a rendszer... Volt úgy, hogy órákig nem tudtam visszalépni.

Tehát: sok szeretettel várok minden kedves régi és új olvasót az új blogoldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://amihazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr321314413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Messzenéző Minyon 2009.08.17. 10:31:35

Pedig a címet olvasva hogy örültem, hogy költözködtök!! :))
De megértelek, teljes mértékben, én is sokat kínlódtam a végefelé a blog.hu-n. Egyébként én kezdetektől egy doc fájlba írom a bejegyzéseimet és amikor késznek érzem, akkor másolom be a blogba, így akkor sincs baj, ha elvész. A doc fájl pedig már igen méretesre duzzadt.
De miért nem jöttél a freeblogra? Oda át lehet importálni bármilyen blogot.
Mindenesetre az új ruhádért gratulálok, nagyon szép lett! Látszik rajta a sok munka. Viszont itt jelzem, hogy nem tudok Kisfaluból a másik blogodba megjegyzést küldeni. Nem tudom, mitől függ ez: némelyik blogspotosba tudok, de az ilyenekbe, ahol a bejegyzés alatt van a megjegyzésküldő ablak, nem tudok. De sajnos már csak két hétig, mert akkortól Pesten leszek. Onnan már majd tudok...

Messzenéző Minyon 2009.08.17. 10:34:29

Ja, és "odaát" én lettem az első rendszeres olvasód!!! :-))))

annamarie · http://amihazunk.blog.hu 2009.08.17. 10:58:31

@Messzenéző Minyon: Igen, láttalak és köszönöm a jelenléted! Még két hét... tudom, hogy milyen érzés, bár mi sokkal kevesebbet töltöttünk Szomorócon, de a visszatérés fájdalmas volt...

annamarie · http://amihazunk.blog.hu 2009.08.17. 11:01:55

Minyonka, módosítottam a megjegyzésablakot, most külön ablakban ugrik fel. Remélem, így már fogsz tudni kommentelni. :-)

Péterbácsi · http://paraszthaz.mlap.hu/ 2009.08.18. 07:13:46

Jól döntöttél a blogspot egy kiváló lehetőség!

Kaga · http://autostat.hu/markatoertenetek 2009.10.30. 14:49:57

@Péterbácsi:
Jaja, vagy a blogter is. Esetleg freeblog, de ott a világon mindent megszabnak...

fűrészpor · http://www.pallas70.hu/tanfolyam/aruterito-tanfolyam.php 2009.12.10. 11:39:18

Már azt hittem, hogy vége a blognak. :) Pár hónapja olvastam bele és most kíváncsiságból ide néztem, de már megyek is a blogspotra. :)

annavoice 2013.07.05. 02:14:30

Kedves annamarie! Vályogházzal és parasztházakkal kapcsolatosan barangoltam a neten, amikor ráleltem az „Egy vályogház naplója képekben” című blogra és a te „Őrségi parasztházunk” blogodra. Hát igazán bőséges, barátságos és családias leírásokat találtam többféle témában, ami nagyon megfogott. A lakásfelújításoktól az konyhai ötletes receptekig, a környékbeli programoktól a veteményezésig igazán örömmel vettem ezeket az értékes feljegyzéseket. Én jelenleg csak érdeklődési szinten állok a vályogházak vagy régi építmények és azok közvetlen környezete iránt, de igazán örömmel veszem az olyan hangulat megosztását, akik előttem ezt az utat már megjárták és sikeresen egy boldog örömteli világba beilleszkedtek. Örömmel kísérem figyelemmel a bejegyzéseiteket és kívánok kellemes nyarat nektek! Üdvözlettel anna
süti beállítások módosítása